dinsdag 27 juli 2010

Update nieuwe blokken




De afgelopen 2 weken heerlijk de gelegenheid gehad om een aantal nieuwe blokken te maken. Het lijkt wel of iedereen op vacantie is, het is overal heel stil. Ik heb gemaakt: 2 nieuwe blokken voor de Sweet Memories, 2 blokken voor de Sylvias Bridal Sampler, deze blokken worden allemaal in aqua/turkoois kleur. En ik heb ook
2 blokken van de Sweet losgetornd, nieuwe malletjes gemaakt (van dun schuurpapier) en ze weer in elkaar genaaid,de hoeveelheid tijd die ik hiervoor nodig had viel mij reuze mee, deze blokken ook gelijk vastgenaaid aan de logcabins. De oude blokken waren ongeveer 2/8 - 4/8 inch te groot en dat gaf teveel problemen met de logcabins, die zijn precies 6 inch en omdat er op 1 luierinlegvel precies 2 logcabins naast elkaar passen, is er weinig naadtoeslag. Groetjes, Renee

1 opmerking:

  1. Fijn dat het niet zoveel tijd kost als je gedacht had, geeft toch wel een voldaan gevoel dat het nu wel past. of niet soms. Het ziet er in ieder geval mooi uit. Het is hier de hele dag al regenachtig dus ik ben met de nieuwe zending SMB begonnen. Succes met het verkleinen groet Tiny

    BeantwoordenVerwijderen