zaterdag 3 juli 2010

nieuwe blokken







Ik heb de afgelopen weken blokken gemaakt voor de Sweet Memories quilt en ook de 2 eerste blokken voor de SBS quilt in aqua/blauwe kleuren.
Zoals ik al eerder meldde ben ik de sweet blokken aan elkaar aan het zetten en dat valt erg tegen, mijn blokken varieren in maat tussen 6 inch en 6,5 inch. Ik heb kartonnen malletjes gebruikt en dat geeft waarschijnlijk het maatverschil (meer stukjes, meer maatverschil), ga dit probleem aan Leintje voorleggen en hoop dat zij een oplossing heeft.
Groetjes,
Renee

3 opmerkingen:

  1. Je blokken zien er op de foto allemaal prachtig uit. Hoop dat het opgelost wordt, om ze allemaal opnieuw te maken is ook een k....werk .Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Renee, bedankt voor je reaktie op mijn blog. Ben nog zoekende, want het is nog steeds niet wat ik wil. maar ik vind dat prutsen wel leuk. En ik ben inderdaad gestopt met de sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb lekker zitten bloggen op je blog. je borduurwerk wordt prachtig. Jammer dat je zo'n pecht hebt met de Sweet. Ik moet de mijne nog nameten. Ik hoop dat alles nog klopt. Ik zie nog geen dahlia.....;-)))

    BeantwoordenVerwijderen