vrijdag 21 februari 2014

Randje van de week en Jenny Bean

 
Cursus 4 seizoenen bloemschikken:
Leuk gemaakt, vind je niet!
Bodem is van "piepschuim"en zwart gespoten,
kippegaas en aan de bovenkant het randje is van een
fietsband. Blauwe druifjes zijn met een cocktalprikker
in de piepschuim bodem geprikt.
 
Course 4 seasons with flowers:
synthetic bottom with wire-netting and the edge
 is a piece of cycle-tyre. the flower bulbs are pinned on the bottom.
 
 
 
 
 
Mijn Jenny Bean lap, het is veel werk maar zo fijn om aan te werken.
My Jenny Bean project, this is a two years project but so nice to do!



 
 
 
 
 




 
 
 
 
 
 
 


Dit zijn mijn randjes geborduurd met DMC 3685, in  het volgende randje komt er een tweede kleur bij en bij mij is dat wit.
En hoe vind je mijn houten klos, handmade en kost ca. € 12,50. Wil je ook een klos, stuur mij dan een e-mail.
These are my borders of the week made with DMC 3685, in the next border a second colour will be used and I choose plain white.


Prettig weekend, Renee

 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Voorjaar........leuk gemaakt. Met zoiets ben ik totaal niet creatief. Je randjes worden ook heel leuk en je Jenny Bean......grandioos.
    Fijn weekend. Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo haal je het voorjaar in huis met zo een mooie plantenbak.
    Gaaf je werk, wel een bijzondere tekst op je borduurwerk.
    Wat randje per week betreft, ik werk met rood en grijs.
    Mooie klos heb je ervoor, Renee ik heb het werk op een deegrol gewikkeld, ook erg leuk.
    Fijn weekend,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi borduurwerk Renee. Een gezellige bloembak heb je gemaakt, geniet ervan, gr. Ria.

    BeantwoordenVerwijderen