zaterdag 8 februari 2014

Blue birds and berries


Mijn vogeltjestop - de bluebirds and berries - bijna af!
Achterkantstof gekocht, tussenvulling heb ik, binnenkort rijgen en doorquilten,
een leuke bezigheid voor de komende maanden.

My bluebirds and berries top almost finished!
Now tacking and quilting, keeping me busy the next months.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


En deze schitterende huizentop is van Christien,
een ontwerp van Joko Saito.

And the maker of these beautiful houses is Christien, the pattern is from Joko Saito.


Fijn weekend,
Renee

3 opmerkingen:

  1. Je blue birds is schitterend geworden. Nu dubbelen en doorpitten. Doe je dat met de hand of machinaal?
    De huisjesquilt stond die vorig jaar in Quiltmanina? Ziet er wel heel mooi uit. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ziet je top eruit, nu komt het spannen van de quilt, ik vind dat altijd een hele klus om hem mooi strak te krijgen, succes met doorpitten.
    De huisjes quilt is ook gaaf, dit patroon kende ik niet.

    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vogeltjes zijn mooi geworden, succes met door quilten. De huizen zijn trouwens ook erg mooi, gr, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen