woensdag 18 juli 2012

Borduren

Grand abc

Geïnspireerd door bovenstaand patroon van het grand abc, gevonden op het blog van Annelein, mijn borduurwerk van Thea Gouverneur weer opgezocht en met borduren begonnen. Eigenlijk geen verstandige keuze, wetende dat ik deze maand ook een aantal patchworkblokken af wil hebben.

Inspired by the pattern of the Grand abc, found on internet, I looked for my own embroidery from Thea Gourverneur and now I cannot stop with this addicted hobby, not so wise  because my planning is to make several quiltblocks this week.











De rechte lijn langs de hortensia's staat zo grappig, het totale patroon bestaat uit 4 delen en ik heb ongeveer de helft geborduurd. Er worden ruim 80 kleuren DMC in verwerkt.
The straight line across the hydrangea looks funny, the total pattern has 4 parts and I have finished half of the pattern. For the whole pattern  80 colours of DMC will be used.





Tot slot 2 prachtige borduurstukken van een round robin.
Ik heb hier niet aan meegedaan, alleen een foto gemaakt.
Ik zoek wel een leuk onderwerp voor een round robin die in januari 2013 gaat starten,
ideeën zijn heel welkom.

2 beautiful photos of a round robin (not from me), I only made the photo.
In january 2013 a new round robin will be started and I want to join this group.
If you have an idea for a suitable subject, please contact me.

Groetjes,
Renee


1 opmerking:

  1. Wat een kleuren gebruik je voor je hortensia's, het ziet er al heel mooi uit. Ook de foto's van de round robin vind ik prachtig. Domme vraag maar wat houd dat eigenlijk in? wat ik er van begrepen heb moet iedereen die mee doet er een randje aan borduren?

    BeantwoordenVerwijderen