zondag 1 juli 2012

bezigheden zondagmiddag

Gisteren op de verjaardag van Michelle, onze jongste dochter die 32 jaar werd, kreeg ik de vraag van één van haar vriendinnen: wat doe je nou de hele dag ?

Yesterday when we were celibrating the 32e birdthday of our youngest daugther one of her friends asked me: what keeps you busy during the day?
(because I do not have a job any more since two yeears)
On this quiet sunday afternoon, making 3 logcabins
Op deze rustige zondagmiddag, omdat onze kinderen niet langskomen omdat ze paps en mams gisteren al gezien hebben,

b.v. 3 logcabins maken



die dan aan deze mand met stofjes genaaid moet worden

these 3 logcabins have to sewed on the left side of the basket



En op zondagmorgen een stukje verder borduren aan de hardangerlap

And on this sunday morning making a few more stitches to my hardanger
embroidery
















Groetjes,
Renee


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke quilt wordt dat, het lijkt wel iets op de blok van de maand van Marin waar ik mee bezig ben, ook je Hadanger ziet er prachtig uit. En tijd....komen we iedere dag tekort (lol)
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De patronen vind ik op het internet...

    Mijn Beatrix Potter is een quaker sampler... heeft niets te maken met die schattig getekende bosfiguren van Beatrix Potter...

    Hier vind je een linkje http://anneleindesign.blogspot.nl/2011/06/misschien-toch-maar-goed.html

    Lieve groeten,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens is de Beatrix Potter Sampler afkomstig uit haar huis. Ik heb geen idee of ze het ook zelf geborduurd heeft.

    Met een Robin Round heb ik geen ervaring. Misschien kunnen ze je op het prikbord van borduren.startpagina verder helpen...

    BeantwoordenVerwijderen