zondag 12 januari 2014

Nieuwjaar

Zo is het de laatste dag van 2013, druk met voorbereidingen voor nieuwjaarsdag, onze kinderen waren hier en dat is een gezellig samenzijn.
En zo is het 10 januari met de open dagen bij verschillende quiltwinkels om nieuwe ideeën op te doen  voor 2014 en ook belangrijk: tijd vrij  maken om oude projecten af te maken.
Time flies, on the last day of 2013 I was busy with the purchases for New Year's Day, our 3 children, their partners and our grandchild were  here and that was a very social meeting with delicious food and drinks.
When I am writing this, new year is 10 days old and several quiltshops in the area show their new projects for 2014. 

Nu las ik net in de nieuwe Quilt & Zo: Quilten is geen race tegen de klok en het maakt niet uit wanneer een quilt klaar is: de weg is het doel en die weg is niet rechttoe rechtaan maar heeft leuke zijweggetjes en fantastische ommetjes. Soms ook kuilen en hobbels maar dat hoort erbij.

Een truitje gebreid voor Jaycen en het past goed.
Mijn eerste breiproject sinds jaren maar niet verleerd!
Knitting a sweater for our grandson and it fits perfectly.
My first knitting projects since 30 years!


Mijn Jenny Bean project, weer een stukje verder.
Some progress to my Jenny Bean embroidery project.


1 (of meer) randjes per week borduren.
Since 4.1.2014 a new project of a Dutch internetshop: to embroider 1 (or more) borders a week.

Groetjes,
Renee




7 opmerkingen:

  1. Wat een schat!!!En je Jenny Bean wordt ook heel mooi. Gelijk heb je hoor, het is geen race, bij mij liggen ook sommige projecten al jaren, maar eens komen ze af. Doe jij ook mee met de randjes borduren? Ik niet heb genoeg om handen. Fijne zondag Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annelies,
    Heb een instelling veranderd, kan je nu wel reageren?
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Renee,

    Ik heb je weblog ontdekt, en zal er vaker een kijkje komen nemen, erg gezellig ziet hij eruit, wat een schattige kleinzoon heb je, en het breien ben je echt niet verleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergeet mijn naam er onder te zetten,

    Groetjes,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent ook heerlijkaan het borduren zie ik. Leuk al die verschillende dingen. En wat een lief kereltje op de foto!

    Je vroeg naar de SAL Romantique. Volgens mij kun je deze nog steeds bij de ontwerpster bestellen. Angie uit Argentinië als ik het goed heb. Als je op het plaatje van de Romantique Sampler in de linker kolom klikt kom je bij de blogjes die ik er over geschreven heb. Daar zal ergens bij de eerste berichtjes vast een linkje van haar zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi borduurwerk en....
    Je vroeg om het patroon...
    zoals Annelein al schreef kun je het patroon bij haar bestellen...
    Zelf hoop ik toch het mooie patroon met nare bijsmaak ooit nog eens te voltooien.
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen