dinsdag 11 juni 2013

Bee
















Een nieuwe show and tell van onze maandelijkse bee op boerderij De Karperhoeve.
Eerste foto een nieuwe top van Ineke, oorspronkelijke blokken vrij groot en zij heeft dit tot 1/3 verkleind.
Tweede en derde foto, afbeelding van een tasje, gemaakt door Gerrie (op de foto een stukje te zien).

Show and tell during our monthly bee at a farm with the name De Karperhoeve, a historical monument dated 1711 and still in use as a farm.
A new top from Ineke, original blocks very big and she  changed the measurement till 1/3 of the original.

Volgende keer foto's van mijn bezoek aan Atelier Bep.
Next time pictures of my visit to quiltshop Atelier Bep in Hall (Netherlands).

Groetjes,
Renee

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi quilt...

    Als je Mariska 1900 wilt bestellen kun je ook overwegen om hem bij "Mariska Point de Croix" te bestellen.

    Zij zit in Belgie. Geen e-mail of website. Volgens mij franstalig. Haar patroon van Mariska vind ik mooier. Zij heeft onderin de stopjes verwerkt in de lap. De lap zonder stopjes krijg je als je bij het door mij opgegeven linkje besteld.

    Hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
    Leuk dat je hem ook wilt gaan borduren.

    Lieve groet,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig quiltje en bijzonder tasje. Zag net ook je geborduurde rozenrand > prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen