zaterdag 27 april 2013

Oma worden en Yoko Saito


Omstreeks 1/8 worden wij voor de 1e keer opa en oma en het wordt een kleinzoon!
En de nieuwe oma mag dit dekje voor de maxicosi gaan haken van zpagetti met 
haaknaald nr. 8. Het is jaren geleden dat ik gehaakt heb, ik hou jullie op de hoogte!

Around 1/8 we will become grandfather and grandmother for the first time and it will be a grandson! My daugther has asked me if I can make a little blanket for the maxicosi, the material is zpagetti.


En ik heb mezelf een kado gegeven: het complete patroon van de Yoko Saito mystery van 2012.
Is te bestellen via Quiltmania en veel voordeliger dan alle nummers kopen nl. € 22,00 incl. verzendkosten.



For my birthday I gave myself a present: the complete set of patterns of Yoko Saito mystery 2012 for the total price of € 22,00.



Groetjes,
Renee














5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Oma worden geweldig Renee.

    Yoko Saito ik hou er van, veel boeken van haar in mijn bezit.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd OMA !!!! wat geweldig. Ik heb vorig jaar alle Quiltmania's gekocht voor het patroon.

    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tini,
      Als je met het 1e blok gaat beginnen, laat mij het dan weten. Samen met Patty ben ik met de blue birds bezig, we zijn over de helft. Als dit af is, wil ik met de blokken van Yoko Saito beginnen, als we samen starten, komt de mijne ooit af.
      Groetjes,
      Renee

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met je toekomstige kleinzoon! Succes met het haken van de zpaghetti lijkt me nogal een klus aangezien het tricot is en dik. Natuurlijk ga je dat Yoko Saito patroon beginnen én afmaken. Hoewel, het patroon is ook al mooi voor de heb. Gewoon om regelmatig naar te kijken en "oh wat mooi" te zuchten *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan heb ik meer voor de heb dan afgemaakt.
      Ik ga mijn kippen voor je opzoeken.
      Groetjes,
      Renee

      Verwijderen