zaterdag 13 oktober 2012

A quilters dream
Dit ladenkastje heb ik in september heel snel meegenomen uit de winkel van Laura Ashley in Ipswich.
In septembre I bought this little cabinet in the Laura Ashley store in Ipswich.

En dit poppenhuis was ook schattig, maar ja,
eerst meesjouwen naar huis en hoe ga ik dit aan het thuisfront uitleggen! Heb er maar een foto van gemaakt.

In the same store there was this funny little doll's house.



En deze letterbak heb ik gekregen. Jan wilde 
het gaan verven en toen bleek de achterwand vol met houtwormgaatjes te zitten. Er zit nu een nieuwe achterkant in en is donkerrood geverfd.
Michelle (dochter) maakte vorige week de lollige opmerking: ik zie een houtwormpje op je houten boemerang (uit Australie) kruipen.

And this cupboard was a gift. unfortunately the back was full of little holes from the wood-worm. Now my husband removed the back and has given it a red colour.


Groetjes,
Renee

2 opmerkingen:

  1. Zo'n kastje zou ik ook meteen meegenomen hebben.
    En die opmerking? Je sprong zeker een gat in de lucht van schrik. Leuke dingen staan erin, vast allemaal vakantieherinneringen.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest verder klimmen om het kastje naar voren te halen voor de andere dames die het wilde zien,door dat jullie er een gekocht hadden. Daar kwamen wij achter toen wij jullie zagen met het kastjein de winkel.

    Een super aan koop wat jullie gedaan hadden. Hij is heel leuk en mooi.

    Bedankt voor je bezoek leuk Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen