maandag 6 februari 2012

Sweet Memory ??



September 2009 - de start van een quiltersdroom, een prachtig ontwerp genaamd Sweet Memories.
Elke maand een pakket met stoffen en patronen en over 2 jaar een schitterende quilt.
Een middenblok (zie foto) van patchworkblokken 6"x 6" afgewisseld met logcabinblokken in dezelfde maat.
Het grote middenblok diagonaal geplaatst en op de 4 hoeken van een effen stof een prachtige applicatie.

Januari 2012 - het middenblok (op een paar blokken na) is af, de applicaties op de hoeken moeten nog gemaakt worden. Over een paar weken/maanden zou de achterkant, de tussenvulling en de top op elkaar gespeld kunnen worden en dan geregen en doorgequilt.

Alleen is er een heel groot probleem, sinds een half jaar wordt er geen stof meer gestuurd, dit na persoonlijke problemen bij de "leverancier" van de stoffen en patronen.Ongeveer 100 dames zitten te wachten tot ze een ons wegen, maar na tientallen telefoontjes, e-mails etc is het resultaat ...............niets!

24 maanden x € 15,50 = € 372,00 betaald in blind vertrouwen en een illusie minder.


8 opmerkingen:

  1. Ja Renee, het is een drama quilt aan het worden, en de redenen waarom er geen stof wordt verstuurd veranderd ook nog al eens, lees nu bij jou problemen met de leverancier?? het gaat net als met de prijs ik heb 24x 16,80 betaald + inschrijfgeld, rara hoe zit het allemaal. Een voordeel heb ik, ik ben in de winkel geweest en heb de stof meegenomen.Hoop toch dat het voor jou nog goed komt. En als ik die kant op ga mail ik je en neem de stof voor je mee.
    Groetjes Tiny

    P.S. mooie layout heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tiny,
      De blogpagina van Sweet Memories is geblokkeerd en niet meer te bereiken, het wordt steeds gekker!
      De winkel in Zwartsluis is gesloten en ik heb nog steeds geen stof.
      Renee

      Verwijderen
  2. Tsja een illusie armer, dat is zeker. Het is te gek voor woorden dat je moet aangeven dat je de stof wilt ontvangen....???We hebben er toch zeker met z'n allen voor betaald? Nou ik ben een van de weinigen die wel alle stof in huis heeft dankzij een mede-quiltster. Ik heb uit frustratie de hele quilt uit elkaar gehaald en zet hem nu op mijn manier in elkaar en ik moet zeggen dat ik er super blij mee ben. Nu kan ik ook alle frustratie achter me laten. Want hoe dan ook, ik heb het heel lang een enig project gevonden en er met veel plezier aan gewerkt. Ook de stofkeuze vond ik goed gekozen. Dus zet gewoon door, zorg dat je alle stof krijgt en je hebt alsnog een prachtige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je al gemerkt dat we geen berichten meer kunnen posten op de sweet memories blog? Ook de laatste negatieve berichten zijn verwijderd....
    Heb je inmiddels al wat gehoord???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Minke,
      Niets gehoord van Leintje, wel gelezen op costa dat sinds vorige week haar winkel is gesloten vanwege een zware burn-out en ziekte van haar kleinkind.

      Verwijderen
  4. Nee, haar kleinkind is niet ziek hoor, haar dochter was ziek en zij hielp mee om de kinderen op te vangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Minke,
      De blogpagina van Sweet Memories is geblokkeerd en nu kunnen alle makers van deze quilt elkaar niet meer bereiken, het wordt steeds gekker!

      Verwijderen
  5. Ik kan er nog wel lezen, maar niks meer posten heb ik ontdekt...tja, dat voorkomt negatieve reclame....

    BeantwoordenVerwijderen