donderdag 10 februari 2011





Vorige week hebben wij Barry naar Schiphol gebracht, hij gaat voor vacantie naar Australie. Esther is inmiddels klaar met haar werk daar en reist naar Melbourne om hem daar te ontmoeten. Inmiddels zijn ze samen naar Tasmanie vertrokken en ontvingen wij deze foto van de Tasmaanse duivel (!), ik vind het een schattig beestje.

Ook heb ik nieuwe foto's van onze koeien.
De "boerinnen" gaan a.s. zaterdag richting de Haarlemmermeer om een gezellige dag door te brengen op de Patchwork & Quiltdagen, wij hopen daar Supergoof te mogen ontmoeten.

Bunny Hill heeft een nieuwe BOM op internet staan, een leuk ontwerp met applicaties en blokken, heb de eerste 2 maanden uitgeprint. In eerste instantie ga ik ze verzamelen en ... ooit maken!

2 opmerkingen:

  1. Mooie koeien heb je gemaakt, veel plezier op de Patchwork & Quiltdagen. Inderdaad Bunny Hill z'n Bom is heel leuk, ook ik heb hem opgeslagen voor .........ooit. :):)
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Renee,
    Je hebt een award gewonnen kijk maar even op mijn blog wat je er voor moet doen.Ik hoop dat je hem ook wilt doorgeven.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen