dinsdag 4 mei 2010

Atelier Renee



Deze heksenhoed heeft te maken met mijn nieuwe hobby. Sinds een paar jaar doe ik een opleiding coupeuse = patroontekenen en kleding naaien. Ik ben verkleedkleding voor kinderen aan het ontwerpen en naaien en ik ga deze verkleedkleding inclusief accessoires voor een kleine prijs verhuren. Nu zijn jullie allemaal heel handig met naald en draad, maar mocht je geen tijd/zin hebben, dan kan je bij mij terecht van maat 98 t/m maat 128, groter of kleiner op aanvraag. Ik heb op voorraad : heksenkleding, Roodkapje, een zeemeermin, princessejurk, Harry Potterjas, berenpak etc.
Groetjes,
Renee

1 opmerking:

  1. Leuk idee , waar doe je de opleiding. Ik heb hem gevolgd bij ENSAID in 1986 en doe er nu eigenlijk heel weing mee. Als ik voor me zelf naai vind ik een patroon uit de Knip/Burda halen veel makkelijker. (lui mens hé) Groet Tiny

    BeantwoordenVerwijderen